Schindlers list

Vilken film. Den var svartvit, men det kändes som att det liksom fanns inget annat. Det passade liksom så bra in i situationen. Den var väldigt... tänkbar. Den tog fram tankar och känslor som jag aldrig tänkt förut. Den var hemsk, det går inte att gå under stolen med. Så jävla sjukt. Det är verkligen ofattbart att det faktiskt hänt på riktigt. Jag har haft en klump i magen hela dagen. Jag tänker på alla stackars oskyldiga människor som fick sätta livet till för denna hemska människa. 6 000 000 judar blev avrättade pågrund av INGENTING. Jag mår dåligt bara av att tänka på det.

Nu går vi till något roligare! Jag har varit och busat med mina pluttisar Idde, Lovis och Noel idag. Det var skoj! Fast jag är lerig :-)

Nu: Mat.

pUSS / eMMIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0