vilken underbar daaaag

Hej fina blogg! Solen skiner, jag mår såå jäkla bra, allting är så perfekt!

INTE!!!!!!! 

Jag mår piss. Min förkylning blir bara värre. Jag är helt igenkorkad i snoken och har en riktig jävla rosselhosta. Jag har mensvärken från helvetet och huvudvärk. Fan. Livet kunde ha varit bättre. MEN! Nu ska vi inte gnälla för det är ett underbart väder. Dock så orkar jag nog inte gå ut idag.. Antar att någon missunnar mig :-)

Sååååå. Jag somnade jättetidigt igår. Orkade inte vara uppe. Jag vaknade kvart i tolv idag. Hehehehe. Idag ska jag glo på teve. Kanske gå ut en liten sväng också. Om jag orkar dvs. Sjukt skönt att vara ensam hemma också! Älskar att vara hemma själv. Särskilt när jag är sjuk ♥


Ha en underbar dag allihopa ♥

Puss / Emms

God is a DJ, life is a dancefloor, love is the rhytm, you are the music ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0