IM ALIVE!

Åh vad kul det är med livet ibland. Just nu väntar jag på massor med rolig post! Vill ni höra? Ja, det vill ni.


Väntar fortfarande på min iPhone som ska komma den här veckan. Igår beställde jag en teve till mitt rum då min gamla är sönder. Blev en 32 tums plattis! Superexited! Mamma har beställt ett nothäfte till mig idag, dvs. ett sånt häfte med not-randiga sidor så att jag kan skriva mina egna noter, som är viktigt för mig att ha i skolarbetet. Som kommer med posten om 2 dagar. Jag fick även veta idag att jag vunnit ett rosa iPhoneskal! Älskar att vänta på brev/paket, det är så spännande!


Skolan idag var helt okej. Kanske tillochmed lite bättre än dom andra dagarna. På förmiddagen hade vi gehör- och musikteori från 8-lunch. Det kommer vi att ha varje tisdag fram till jul! Kul, faktiskt


Har haft idrott idag.. Sög. Hade mest information men fick reda på sånt vi ska göra i höst. Kommer typ dö av utmattning. Min kondis är inte den bästa och jag ser inte varför jag ska träna så jag gör det inte helt enkelt.


Min historia/engelska-lärare är världens bästa förövrigt och imorgon har jag sovmorgon och börjar efter 10 och har en lektion, engelska (just det, läxan...) sedan körsång och sen musik! Ganska bra schema, eller hur?


Nu är det dags för att äta en liten glass och sen ska jag spela på mitt piano skulle jag tro. Hoppas ni mår bra! 



Puss och kram / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0