<3

Min fina Eirin och jag efter skolavslutningen. Gråter floder ♥


I bussen påväg till Stockholm på min födelsedag!


BAL!!!


Haha, herregud..

Hahaha, HÄR uppenbarar sig mina finska gener
(Eller nej, jag fick inga finska gener, på den finska sidan av min släkt finns bara en massa vackra tjejer, synd bara att jag bröt mönstret )

Några bilder från senare veckor.

Idag har jag jobbat 14-21.30. Det var riktigt hektiskt och jag är helt slut, men det är okej! Jag är iallafall glader som har äntligen efter hemskt slitit sökande hittat låga gråa converse! Eftersom att jag fick lön igår så tvekade jag inte att beställa dom  Nu ska jag umgås med våra gäster!

Puss / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0