allsång på skansen

Hej darlings! Nu sitter jag på hotellet och kikar på Allsång på Skansen och får flashbacks till förra veckan då jag själv satt där ♥ Det var awesome.

Jag har shoppat idag! Min favoritaffär Weekday finns här och jag har köpt 2 par jeans där idag. Bengans skivbutik är också en av mina favoritaffärer och där köpte jag en film! Burlesque! Har velat se den jättelänge men inte hittat den så nu köpte jag den! Ska bli spännande för jag anar att den ääääger  Har varit i Kungsträdgården och haft det chill och varit vid Operan och tittat ♥ Jag älskar Kungliga Operan!

Nu ska jag titta på Allsången.

Puss / Emmis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)



Va gärna med och tävla om dagens blogg för att få chansen att ta del av mina 800-1000 läsare.



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-07-27 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0