bad skin day

Idag har jag smakat Marabous nya Sensation: Strawberry Cheesecake. Hur god den var? SKITGOD! Mina smaklökar dog för en stund. Galet god.

Annars har det varit en såååå lugn och skön dag. Har bara tagit det chill. Saknar jobbet lite, faktiskt. :$ Nejdå. Eller jo. Det gör jag ju helt ärligt.

Medans vi ändå pratar om det där. Jag har fått så hemskt mycket sämre hy sen jag började jobba på Eskiln. Ni vet när man står vid ett stekbord och steker massa hamburgare och sånt. Har ju gjort det mer nu på senare tid. Det gör mig lite smått bekymrad! Jag har aldrig haft några som helst problem med hyn ju!


Tröttasteeeee!

Haha, nu ska vi spela och sjunga lite.

PUSS FINA! / EMiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0