~

Åh. Jag är så glad just nu! Ikväll sjunger Malena på Lotta på Liseberg! Och nästa måndag så sjunger Linda Pritchard där! Åh, underbart ♥♥
___________________________________________________________________________________________

Har precis kommit hem från en liten cykeltur. Jag cyklade till Ica och lämnade in filmen jag lånade igår och köpte kakor. Ni vet dom där nya Maraboukakorna med chokladbitar i? Helt sjukt goda. Träffade på Frida (som jag jobbar med) som var där och pantade 16 säckar burkar, haha Själv blev jag ledig idag och hoppas jag får jobba imorgon  Ikväll styr jag kosan mot pappa och sover där. Måste bara fixa skjuts hem sen om jag ska jobba imorgon, vilket jag inte vet nu, men får antagligen veta imorgon bitti. Visst uppdaterar jag flitigt?

Puss / Emms


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0