Goddag!

Goddagens i alla blåbärshus!

Dagen har bestått av jobb
. Idag har jag lärt mig mycket! Mina söta arbetskompisar lär mig något nytt varje dag. Annars har dagen varit som dom andra.

Idag har jag ätit hamburgare. Det var en väldigt smaskig burgare. Dock så orkade jag inte hela.

Eftersom att jag började kl. 12 idag och vi var rätt så många, så fick jag sluta redan kl. 18! Det kändes riktigt skönt eftersom att jag slutat så sent många dagar. Så ikväll har jag bara slappat, ätit Ben & Jerrys, kollat på Lotta på Liseberg och slappat ännu mer.

På Lotta på Liseberg var världens bästa Linda med! Linda Pritchard! Hur grym är hon inte? Kolla in det här klippet! ♥ ↓ (Bytheway så kallade Pritchard Céline Dion för jävla tant, hahaha.)


Get your ass up, show me how you burlesque!

Hon dansar grymt, helt felfritt, och sjunger samtidigt i en handmick, utan en enda jäkla ton fel. Vilken jävla stjärna hon är. Jag ska bli som henne! Punkt.

Nu ska jag kolla in lite teve sen sova ett par timmar för ett kvällspass på jobbet imorgon!

Puss / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0