hehehe

HEJ! Livet dom senaste dagarna har rullat på i rasande fart! Idag är det söndag och jag har jobbat. Igår, lördag, så började jag 12 och slutade runt 22 så jag var helt slut när jag kom hem  Idag började jag likaså 12, men slutade 20.15! Det är skönt att komma hem i tid för en gångs skull. Men missförstå mig ej! Älskar att jobba! (Money money.)

Igår var det musikkryss och det var en del folk. Jag lagade bakpotatis! Och som vi alla vet så är matlagning inte min starkaste sida, men det gick förvånansvärt bra! Bakpotatisen blev en hit!

Jag kan göra en sammanfattning.

Jag har: 

-Skalat 5 rödlökar och gråtit så tårarna rann längs mina kinder. Hanna tyckte att jag var såååå söt. Men jag vet inte vad jag tycker om det själv

- Skrattat.

- Hällt snuskigt svabb-vatten på benet. Elvira konstaterade "Du behöver duscha!".

- Träffat på många jag känner. På jobbet då, alltså.

- Ätit strips med god beasås.

- Diskat.

- Serverat mat.

- Sopat.

- "Svabbat" golv.

Nu är jag så himla trött. Jag lyssnar på Pink. Hennes låtar är grymma.

Puss / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0