I like it in the city when two worlds collide

Just nu känner jag mig som en riktig amerikan. Sitter i sängen och äter Ben & Jerrys samtidigt som jag kollar in en snitsig serie som kallas The Secret Life of the American Teenager. Epic.

Jobbat idag. Gjort allt jag brukar göra. Imorgon ska jag jobba igen. Börjar 13. Det är tacokväll så jag slipper laga mat! Då är jag såhääär glad  Jag är en tönt.

Nu ska jag lyssna på musik och spela lite på mitt piano. Har inte spelat på ett tag så får lite abstinens. Har by the way blivit lite småförälskad i Jennifer Lopez. Fett cool hon är!! Och vacker som få.



Nu börjar snart alla finfina humorprogram på 6an! Sen sover jag. (Snart..)

Puss / Emmis
I know you got it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0