im so happy cause you are gone, you are gone and it makes me happy

Nu är jag ledig i tre dagar! Skönt. Eller näe, inte så faktiskt. Rätt tråkigt. Fast jag ska ju ut och fara lite.

Idag har det varit pissväder och jättelugnt på jobbet. Jag (och Hanna..) har varit sååååå trött. Måste ha varit efter igår, som var väldigt hektisk. Har inte blivit mycket gjort där idag. (Har ioförsig inte funnits något att göra heller.) Lite mat och lite glass och lite disk. Vi delade på den nya glassen Blåtira som smakade lite underligt men rätt gott. Jag var så jäkla trött att jag trodde jag skulle somna ett tag där på jobbet. Men nu är jag hemma iallafall och har precis varit till Ica och handlat lite nödvändigheter inför morgondagens tågresa.

Nu måste jag verkligen börja packa. Imorgon bitti går tåget och jag har inte ens börjat fundera vad jag ska ha med mig. Det ska tydligen bli regn i några dagar nu så det lär väl bli jeans och tjocktröjor.. Men det bli nog bra!  Hörs senare!

Puss / Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0