JOBBA

Idag mina kära vänner har jag absolut inte haft en enda minut över till att skriva här. Imorse skulle jag minsann göra pannkakor till typ lunch innan jag skulle börja jobba. Men det vart ju bara pannkaka av det hela så det fick bli korv och mos istället. TRÅKIGT!

Idag började jag 13 och kom hem 22.20. Är ganska slut  Det var jäääääättemycket folk där. Det var musikkrysset. Det gick bra, faktiskt. Fast jag brände mig på en plåt som stått i en ugn på 230 grader typ, har värsta blåsan på lillfingret. Gjorde ont som fan. K l a n t.

Nu lyssnar jag på underbara låtar och ska snart krypa tills kojs för imorgon börjar jag 12! Det blir najs. Sen är jag ledig några dagar för att åka bort. Det är inte najs. Jag vill jobba! Och det här inlägget har tagit mig massa tid att skriva. Kommer upp ett till strax.



Älskar den här låten. Vill bara dansa när jag hör den!
Puss / Trött emmis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0