last friday night

Hej! Hemma från jobbet och har pratat någon timme med Anina i luren och funderar på att snart sova. Lite teve först som alla andra kvällar. Käkat en oerhört smakfull Daimstrut idag också! Mums. 

Aaaaaaaaaj. Min rygg smärtar bigtime. Igår började Frida massera min rygg och hittade väl en knöl av nått slag på skulderbladet typ, så hon tröck som fan på den och fyfan va ont det gjorde. Idag på jobbet efter några timmars bärande och diskande så började det kännas, jag har aldrig haft ont där förut, och nu så känns det som fan.



Nu är det ju Scrubs på teven! Underbart! Älskar verkligen Scrubs, sjukt roligt. JD ♥ Så nu ska jag käka alvedon och hopp i säng och glo på teve!

Puss och godnatt / Emma
Don't forget me, I beg. I remember you said: Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0