laugh

Sådärja! Hemma från jobbet. Idag var inte lika stressigt som förra veckan. Idag har det hänt mycket kul!:

- Jag blivit kallad "Emma-gumman" X antal gånger.
- Jag fått is hällt i nacken.
- Fått 2 dyblöta händer på min nacke. 5 plus på det! + + + + +
- Jag och Ida börjar sjunga på "Panta Mera" låten exakt samtidigt utan att någon sa något om det innan. Jag garvade ihjäl mig.
- Jag ätit många tacochips.
- Jag har diskat!
- Jag har serverat mat!
- Jag har varit på jävligt gott humör!
- Jag har dansat med moppen och sjungit till Born this way..
-
Jag ska sova!

GODNATT♥

 

Puss / Emmis

I've heard that your dreams came true, cause she gave you things i wont give to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0