miss kiss kiss bang

Hej och hå i cyberspace. Jobbat hela dagen och när jag kom hem var det fullt med folk här så jag umgick med dom och sen så hamnade jag här. Efter lite spel på mitt piano ♥

Jobbar imorgon och lördag (puh, om jag inte somnar dvs..) sen tror jag att jag skulle få några dagar off. Har "tagit ledigt" på tisdag då jag och Anina ska åka till Stockholm och gå på Allsång på Skansen! Malena är med! Det ska bli awesome. Längtar! Anina och jag ska göra en gigantisk skylt som det står MALENA på hade vi tänkt. (PINSAMMATJEJER95) men fett kul! Nu börjar Scrubs!

Puss och godnatt / Emmis


Kommentarer
Postat av: Inna

Åh vad roligt att du ska se Allsång live! Jag kommer att titta efter en gigantisk skylt haha :D Bara två veckor kvar till Dalhalla nu!!!! Jag längtar också efter att få krama Malena och prata massor med henne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3

2011-07-15 @ 01:39:29
Postat av: Emma

2011-07-15 @ 21:16:39
Postat av: Emma

Ja det ska bli superkul! Ska försöka få skitbra platser, tror vi kommer att sitta hela dagen ;) Jaaa Dalhalla! Åh, det ska bli underbart! KRAM<3

2011-07-15 @ 21:17:24
URL: http://eeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0