music ♥

Jag har blivit förälskad i musikvideos. Jag lyssnar (tittar) nästan bara på musikvideos nuförtiden. Det är på något sätt annorlunda, och ger en annorlunda uppfattning om låten. Den här låten har jag kärat ner mig i totalt och när jag satt och tittade på "The Supercharts" på MTV just nyss så kom den videon och jag diggar den starkt.


Är den inte fin? Jag tycker den är så mysig med alla palmer.↑

↓Den här jäkla låten har jag också förälskat mig i. Jag gillar Jennifer Lopez. Hon är förjävla snygg också.


Och den här låten är också bra. Videon är helt okej, mycket bättre än att bara lyssna på den. Han är sååå snygg!


Äääääälskar den här videon! Låten är grymt uttjatad, men videon är grym. Han dansar så jäävla bra! Sexy.


Hihi!

Puss / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0