the time of our lifes

Har precis lagt in alla mina kort från den sista tiden i 9:an på datorn. Alltså balen, avslutningen, grillmys vid Fliken, och saker vi gjort tillsammans under den senare tiden. Alla dom korten väcker så mycket minnen och känslor hos mig. Det är bilder på oss utanför kyrkan, när vi står och gråter och gråter och gråter. Det är bilder från vattenkriget på byn, där vi är så lyckliga och skrattar och kastar vatten på folk. Det är bilder från balen, en av dom bästa dagarna i mitt liv. (För att sedan få uppleva den värsta och hemskaste dagen i mitt liv, dagen efter.)

Nu är jag så trött att jag snart somnar. Ska glutta på Eva och Adam och sen sova. Imorgon så kommer det upp lite kort här på bloggen också, just nu tar det för lång tid. 

Puss / Emma ♥
I will be okay, just not now 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0