theres a side to you that i never knew

Halli hallå i blåbärsskogen! Jag har hängt i Västerås största delen av denna dag och tittar på skittråkiga gamla bilar som rullat omkting. Imorse badade jag i min pool! Det var kallt, men skönt. Jag orkar inte med solen riktigt. Skönt när jag jobbar då får jag vara inomhus  (Dock så är det typ 50 grader inne där jag är..)

Men iallafall! Jag har varit ledig idag och imorgon ska jag jobba hela kvällen. Det är musikkryss och jag hoppas innerligt med hela mitt hjärta att det inte kommer att vara lika jobbigt som förra veckan. Jag trodde jag skulle krypa ur skinnet ett tag  

Nu ska jag käääka flingor.

Puuuuss/ EMmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0