this is far from over, you haven't seen the last of me

Burlesque var så jävla bra! ♥ Fyfan, världens bästa film!!! Musiken är så grrrrrrrrrrym och dansarna är så jääävla braaa och jag bara älskar den showformen dom kör. Det är lite Wallmans över det hela kan jag känna. Åååååh, vad jag vill vara med dom på scenen och sjunga och dansa när jag ser filmen! Christina Aguilera är så jävla grym också. Asså, vilken röst hon har!! Extaaaaaaaaaaas. LÄTT den bästa film EVER!
Jag är hemma nu. Imorgon ska jag jobba tidigt och på fredag = DALHALLA! ♥ Efter jobbet så tror jag att jag ska fara över till pappa eller mormor. Beror på när jag slutar. Det är inget speciellt uppe vid jobbet imorgon så det visar sig, hehehehe. Jag lyssnar på bra musik och funderar på att se Burlesque igen. Tittade på den när jag satt på tåget hem idag. Haha vadå beroende? Jag? Nääääe då.



Puss / Emmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0