EN LITEN LISTA!



10 favoritband/artister just nu:
  • Malena Ernman 
  • Linda Pritchard
  • Adele
  • Jennifer Lopez 
  • Veronica Maggio
  • Pink
  • Céline Dion 
  • September
  • Lady Gaga
9 saker du ser fram emot just nu:
  • Stockholm med min underbara bästis och Allsång på Skansen med Malena Ernman. 
  • Stockholm veckan efter och Gröna Lund med familjen.
  • 29 juli (typ näst-nästa fredag), Dalhalla och Malena Ernman! 
  • När jag får min lön.
  • Nästa avsnitt av The Secret Life of The American Teenager som kommer ut på tisdag nästa vecka. 
  • Stunden då jag får krama Malena nästa gång ♥
  • På något konstigt sätt så längtar jag tills första dagen på gymnasiet. (19 augusti..) 
  • Jobbet imorgon!
  • Jag längtar tills klockan är 23 ikväll, då jag tänker krypa ner i sängen och kolla på teve.

8 låtar som har betytt och betyder mycket:
  • La Voix - Malena Ernman  
  • Spring för livet - Sara Varga 
  • Det är över nu - Gyllene Tider 
  • Himlen är oskyldigt blå - Ted Gärdestad 
  • Summer of 69 - Bryan Adams
  • Hometown glory - Adele
  • Papaya Coconut - Kicki Danielsson (Hahahaha..) 
  • Jag kommer - Veronica Maggio

7 saker som irriterar dig:

  • Folk som snorar.
  • Vuxna människor som inte kan betée (hur fan stavas det där ordet?) sig.
  • Bullshitters!
  • Dåliga låtar.
  • Solen.
  • Att jag slutat nian. Det stör mig grymt mycket.
  • Tjejer.

6 saker du rör varje dag:
  • Min dator
  • MAT!
  • Min tandborste
  • Mitt hår
  • Min mobil
  • TV dosan.
5 saker du gör varje dag:
  • Sjunger.
  • Lyssnar på MUSIK!
  • Tänker på någon av mina idoler.
  • Drömmer om framtiden.
  • Går in på Facebook.
4 personer du vill spendera mer tid med:
  • Anina!
  • Skulle så jävla gärna vilja träffa Linda Pritchard och spendera massor av tid med henne och fråga henne MASSOR med frågor.
  • Min lillebror Max.
  • Min pappa.
3 filmer du kan se om och om igen:
  • Eva och Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko
  • Juno. (med Anina.)
  • Tsatsikifilmerna.
2 saker du har på dig dagligen:
  • Kläder
  • Skor
1 sak du skulle ge allt för att få:
  • En sjujävla sångröst och en förbannat grym utstrålning. Och dansanta talanger. (Kunde inte skriva en sak.)


Kommentarer
Postat av: Louisesandberg '

hejhej sötnos !! ;)



jag har startat en dagensblogg på min blogg , klicka dej gärna in på länken här nedan & delta !!



KRAAAAAAAAAAM



http://louiiiiiiiise.blogg.se/2011/july/dagensblogg-d.html#comment

2011-07-13 @ 10:45:19
URL: http://louiiiiiiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0