Jag är hemma i min sköna säng nu. Planerna blev ändrade och jag kom hem i fem minuter sen åkte jag upp till Eskiln för att hänga med söta vänner. Träffade saknade flickor och mina saknade arbetskompisar
Nu har jag fört över 289 bilder på Ernman på datorn och fixat med dom. Saknaaaar! Malena ♥


Rep


Malena och MumsMåns repar sin duett. Gissa min reaktion när jag såg att Malena kom in på scenen med en dusch i släptåg.




En operasångerska!


"Där ska du ge mig handeeeen..."


Malena ger vika och ger Måns sin hand.. Åh så fint.


Ooooops..!



Måns rodnar och Malena är nöjd.

Fina♥



"Swing it, magistern..."

Repar igen. Notera att Malena bytt tröja.

Bästa

Bästa fina underbara.

Här är ett urval av alla miljoner foton jag tog igår (förrgår) med min nya objektiv. Det vart lite lätt skakigt eftersom att jag är så ovan med att det är så långt.

Nu ska jag sova. Jag är trött! Imorgon kanske jag skulle jobba på eftermiddagen. Men det var inte säkert. Hoppas det! Längtar lite faktiskt. Saknar ju!

Btw, sa jag att jag bränt axlarna och armarna? Solen stekte mig hela dagen igår! Svider lite. Men det är okej.

Puss / Emmiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0