camping

Dagen var helt chill. Det vi gjorde var typ att chilla och äta. Maten där är så jääää... god! Typ vid halv två cyklade jag hem med Amanda på pakethållarn. Vi har skrattat så vi fått ont i magen. Det var sjukt längesen jag skrattade så mycket. ♥ Amanda åkte precis hem och nu ska jag nog ta en kaka och glo på teve.

Har haft mycket ångest idag inför avslutningen. Känns så himla jobbigt. Jag tycker inte alls det ska bli skönt längre. Jag kommer sakna så många. Folk jag träffar varje dag som jag nästan aldrig kommer att träffa. Kanske aldrig mer igen för vissa. Folk jag blivit van med att träffa varje dag som jag kanske kommer se nån gång ibland. Usch. Jag mår dåligt av tanken. Vill verkligen inte tänka på hur det kommer att bli på skolavslutningen. Åhhh! Jag kommer sakna lärarna!! Vi har världens bästa lärare..! ♥

Nu ska jag gå och bli glad.

Puss / Emmis
Keep breathing

Kommentarer
Postat av: Inna

Åh, jag förstår fullständigt hur du känner inför avslutningen!!! Samma sak känner jag inför studenten som jag kommer att ta nästa fredag. Det känns helt overkligt att tiden har gått så fort. Det kommer att vara skitjobbigt för mig att inte träffa min klass, mina vänner och mina underbara lärare! Vi har också helt fantastiska lärare på vår skola och dem kommer jag sakna jättemycket!!! Suck... :( Och inte nog med att man snart ska sluta så har man också lov från torsdag till måndag! :( Dumma lov!!!!!



Kram!

2011-06-01 @ 22:55:39
Postat av: Inna

Åh, jag känner exakt likadant inför studenten, kommer att ta studenten nästa fredag ju! :( Usch, jag vill inte ens tänka på hur tomt det kommer att vara..... Jag har underbara vänner och fantastiska lärare som jag kommer att sakna så in i h**vete!!! :`( Jag kommer gråta massor på studenten, det är bara så sorgligt att sluta där.... :(



Kram!!!!

2011-06-01 @ 23:06:33
Postat av: Inna

Oj, nu har det blivit nåt fel igen tror jag... Jag skickade iväg första kommentaren och så trodde jag att den inte kom fram så jag skickade en ny haha :D Och sen såg jag att båda två finns.... ^^

2011-06-01 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0