cuttelicutt

Idag ska jag färga och klippa håret. Nästa vecka är det avslutningsfest (bal) och skolavslutning och då måste man vara tjusig i håret. Jag gillar inte att klippa mig för håret blir så kort då. Rätt logiskt  
Jag har skrivit ett schema för varje dag fram till nästa lördag. Varje dag är fullbokad. Det är helt sjukt! Men jag gillart. Eller... inte. Det blir lite lätt för mycket för mitt lilla huvud  Men snaaart, snaaaart är det lungt. Det är bara den här och nästa vecka som är hektisk sen blir det lungt. Ska börja jobba nästa lördag! Yahow! Sen 18e så drar vi till Danmark och bor i ett sommarhus med pool och grejer. Awesome!



Glöm inte att kramas ♥

Puss / Emmis

Holding my breath until you come back again

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0