det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig

Hej och godkväller! Dagarna rullar på. Jag har varit ledig från jobbet i ett par dagar och Anina har varit här och vi har haft lika kul som vanligt. Garvat ihjäl oss åt Eva och Adam, Tsatsiki och Sune. UNDERBARA SVENSKA FILMER!!!

Idag har jag jobbat dock. 17.00 - 21.30. Var kvar näst sist av alla och torkade golv.  Är slut när jag kommer hem, men det är roligt! Jag trivs bra.
Jag har möblerat om i mitt rum också! Det vart jättebra! Mycket större och mysigare!

Nu ska jag gråta lite medans jag tittar på The Big Bang. Vår musikal finns inspelad på video och nu ska jag titta på den och drömma mig tillbaka till alla underbara dagar med niorna. På lördag åker jag till Danmark.

Glöm inte att kramas, det är jätteviktigt!



Puss / Emmis


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det är över nu...

Älskar dig <3

2011-06-17 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0