andas andas allting snurrar runt

Jag r världens sämsta bloggerska. Jag utnämner mig själv till det. Dagarna den här veckan bara rullar på och jag hinner inte andas. Idag har vi varit hos min lärare och haft klassens dag typ, fikat och käkat och chillat. Kom därifrån runt kvart över tolv och hem till mormor och morfar för att spendera lite dötid. Sen iväg till kyrkan för att sjunga inför skolavslutningen. Innan mig spelar Eirin och jag gråter floder under hennes låt så vi får se hur det går när jag ska sjunga.
Gick tidigare från kyrkan för att hinna över till fagersta och duscha innan tokcykla upp till jobbet.

nuuu, för en timme sen kom jag hem från jobbet. Det var tacokväll där uppe och det var ganska lungt. Men svettigt! Satan vad svettigt det är att springa fram och tillbaka mellan bord och kök och diska och plocka och torka och sopa och grejer. Men det var kul idag! Fruktar lite dom varmaste dagarna.. tänk va mycket folk det kommer att vara och vad mycket det kommer vara att göra! Men det blir nog skitkul! Känns bättre och bättre ju mer jag lär mig!  

Nuuuuu kära vänner ska jag ner och tvätta mina "arbetskläder" (FAN VA COOL JAG KÄNNER MIG!) och sen packa ihop grejerna för imorgon. Niornas bal är nämligen då! Och jag går ut nian på fredag så jag inkluderas där Ska bli så kul att äntligen få använda min vackra klänning, sydd och designad av duktiga Alexandra Scillasdotter.

Livet är påväg till bättre dagar!

Glöm inte att kramas!♥

Puss / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0