bal

Asså, förlåt. Jag jobbar nästan varje dag så jag har inte tid att sitta vid datorn.
Jag har iallafall lånat några bilder från balen eftersom att jag inte tog några själv!

Balen 2011 ↓


Lilla söta Anna och jag dansar vals! ♥

ROCKA FETT I LÅNGKLÄNNING! DET ÄR GREJER DET!↑


Kramas lite med finaste Matilda ♥

Dansade så svetten rann på allihopa, men det var sååå värt för jag kommer aldrig glömma balen 2011 med världens underbaraste 9or och lärare!♥

Avslutningen var skitjobbigt. Hela den dagen var den jobbigaste jag nånsin upplevt, helt säkert. Fyfan. Hemskt. Alla grät, killarna, lärarna och alla andra elever. Det var sjukt. Kvällen var jobbigast för då vart det verkligen sant, vi skulle skiljas åt. (Dock sågs vi alla dagen efter och grillade vid Fliken♥)

På avslutningen kramades vi och grät och oj oj oj, fick betyg och sjöng gjorde jag också. När vi kom ut så grät och grät och grät vi. Jobbigt det där.

Nu har jag iallafall jobbat och ska käka grillat! Vi hörs när vi hörs!

Puss / Emmis
Snälla, ge mig två sekunder innan du ger upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0