HEMMA!!!

Vårat såkallade FRIA NÄTVERK i huset i Danmark FUNKADE INTE! Såååå. Jag har fått lov att klara mig i en HEL VECKA utan internet. Det var en prövning. Och det var jobbigt som fan. Kan jag undvika det i framtiden så gör jag det  

Har haft det najs och badat och varit på sommarland och grejer. Har knappt tagit några bilder alls så jag tänker inte lägga upp några här. Midsommar firades i Danmark. Vi dansade Små grodorna i poolen och åt midsommar mat och jag drack kaffe. Ding ding ding, 25 vuxenpoäng.

Annars så saknar jag väldigt många. Väldigt, väldigt mycket. Jag skulle kunna skriva hur många namn som helst, men jag kan ju säga att jag saknar väldigt många av mina nior. Och pappa. Och lillebror Max. Och Idde. Och Lovis. Och Anina. Och Matilda. Och farmor. Ja, listan kan göras lång. ♥



Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Men inte ska jag sova! Jag ska data.

Puss / Emmis
Bye bye Hollywood Hills, I'm gonna miss you wherever I go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0