If I could just hold you..

Sådär. Nu är packningen klar och bara datorn kvar som ska packas ner. Lyssnar på musik och har precis uppdaterat iPoden med ny musik.
Just nu har jag tråkigt och läser mina gamla sms, skrattar lite varje gång jag läser min och Matildas tokiga sms-konversation om kärlek och rumpor. Fina du♥

Funderar på att hoppa (hoppa!?!??!) in i min mysiga sparkdräkt nu. Tänkte jag skulle ha den på min i bilen Ingen ser mig ändå, liksom. Nej, nu har jag inget mer att skriva. Helt ärligt^^ Sov så sött så hörs vi när jag är framme i Danmark imorgon! I love You!




PUSS OCH KRAM OCH KÄRLEK!!!!!! / Emmis


You know I'd walk a thousand miles, if I could just see you tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0