niondeklassare

Jag har officielt gått ut nionde klass. Jag är ett vrak som har gråtit exakt hela dagen. Dagen avslutades med att ALLA nior stog och grät och grät och kramades med ALLA. Jag grät massor på avslutningen i morse och har nu gråtit hela kvällen. Det är hemskt. Jag kommer att sakna alla så extremt mycket. Hur fan ska jag klara mig? Jag vill inte tänka på det. Men det går inte att låta bli. Jag orkar verkligen inte skriva mer nu. Jag bara gråter.

Bilder och sådant från balen, avslutningen och kvällen kommer en dag när jag har ork och lust till det.

puss / väldigt ledsen emma
Holding my breath until you come back again,, but the air's getting less and less

Kommentarer
Postat av: Amanda

det är hemskt! jag kommer sakna alla så grymt mycket! :'(

älskar dig emma! <3 / en väldigt ledsen amanda..

2011-06-11 @ 15:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0