doors will open, where there were no doors before

Tankar

Varför går inte min nedersta byrålåda att skjuta in ordentligt?
Vad ska jag köpa till 2 stycken 1-åringar som fyller 2 år på lördag?
Varför stirrar min nalle på mig helatiden?
Hur kan artisterna efter Melodifestivalen festa till 6 på morgonen när dom egentligen borde vara trötta?
Varför är jag jämt så trött?
Varför är Coca Cola brun och inte rosa?
Imorgon är det helg och varför är jag inte lättad över det?
Hur kan man bli beroende av en eller flera låtar?
Varför i hela fridens namn missade jag Linda P i Globen City i lördags?
Kommer jag någonsin förlåta mig själv för det?
Varför pratar jag alltid för mycket?
Varför får man mensvärk?
Varför är jag nervös?
Vad är det som är felet på mig?
Varför klantar jag alltid till det?


Välkommen in i mitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0