Hemma

Hej gosisar! Äntligen hemma! Har åkt bil/buss/tåg sen kvart över elva imorse, så jäkla drygt ;-D Men igår var superbra! Eric är så snygg så det var okej att han vann. AMEH VET NI EN SAK DÅ?????????? När jag kom till Globen så gick vi in i Globen City, typ en galleria med affärer utanför Globen. Klockan var 16.00 och jag läser att Linda Pritchard var där och signerade 45 MINUTER INNAN VI KOM DIT!!!!!!! Fatta va surt!!!! JAG MISSADE HENNE! :-( Kändes förjäkligt. Käkade sen in i Globen. Fett coolt, jag har ju aldrig varit där förut. Vi satt typ på Globens sämsta platser och såg inte alls bra, men det var kul ändå och coolt liksom :-D Jag funtar på att lägga in bilder sen, jag har inte packat upp mina grejer än.. Ikväll blir det Solsidan och sova. Är sjukt trött. Har sovit asdåligt inatt. Jag har skitsvårt att sova i samma rum som andra. Äntligen hemma och får sova i min egna mjuka gosiga säng i mitt varma tysta rum♥ Nu ska jag lyssna på underbara Linda Pritchard och återhämta mig.

Puss / Trött Em

Make room, cause I need to erase and rewind


Kommentarer
Postat av: Inna

Känns som att Malena har hamnat i skuggan av Linda Pritchard hehe ;) Avgudar du Malena lika mycket som innan? (Egentligen har jag inte med det att göra, men eftersom jag är så nyfiken så kan jag inte låta bli att ställa denna fråga :D) Hoppas du inte tar illa upp :)



Kramar!

2011-03-14 @ 23:23:39
Postat av: emmis - soul of music

Jag älskar Malena! Hon är bäst i hela världen, men Linda Pritchard är väldigt väldigt väldigt grym också, man kan ju faktiskt ha två idoler! :-D



Kram :D

2011-03-15 @ 17:13:48
URL: http://eeeaa.blogg.se/
Postat av: Inna

Haha, jag förstår :) För mig så är Malena och kommer alltid att vara bäst i hela universum, hon är min gud!!!!!! Åh, jag saknar denna underbara människa så jäkla mycket! <3<3<3 :)



Kram!

2011-03-16 @ 00:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0