i see a little light in the darkest days

Hej kära! Jag tror jag är lyckligast på jorden just nu, LINDA PRITCHARDS NYA SKIVA PÅ SPOTIFY!! YES!!! Det är bra för oss som inte har råd ^^

Så. Idag: Skolan. Nu kommit hem och sitter och lyssnar på skivan. Fast egentligen borde jag städa... Jag måste städa idag!! Det ser ut som någon form av svinstia här i mitt rum.. Packa måste jag ju göra också! Imorgon åker jag till Stockholmia och GLOBEN!! :-D Yehow!! Fan va grymt taggad jag är. I ♥ Schlager. Åker vid halv tio imorgon så vi får väl se om jag kanske bloggar innan jag drar. Kanske, kanske inte. Men en sak är säker och det är att jag ska höja musiken och börja städa. Det känns motigt men vafan, det måste ju göras!!
På återséende darlings!


ZzzzZZZZZZZ


Puss / Emmis
If you ever feel lonley, come and dance your tears away!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0