I'm leaving it behind, erase and rewind!

Heeeeeeeeej sötnosar!
Jag har inte haft tid! Imorse hade jag nationella i FYSIK!!!!! Jag tycker det var skitsvårt.. Hoppas det blir godkänt iallafall, annars blir det IG i fysik för min del. Nu sitter jag och spelat piano. Jag har fått en av låtarna som jag ville ha men inte hittade! HAPPY! Dock så var den mycket svårare än jag trodde.. Ett par nya ackord som jag måste lära mig, och jag är rätt seg så jag måste öva mycket på dom. Jag är inget proffs, absolut inte, så det tar sin lilla tid :-D
Jag har inte haft tid att sitta så mycket vid pianot heller.. Skolan tar upp all min tid. Igår pluggades det till fysikprovet, och skrev klart engelskauppsatesen som skulle lämnas in idag. (Tack Emma för att du påminde mig om att jag ska maila den till engelskalärarn.. ;-)
Har haft Elevens val - Musikal idag mä! Det gick bra. Den kommer nog bli bra! Tror jag i allafall! Jag gillar min roll^^ Titta vilket långt inlägg jag skriver nu! Det var längesen. Tror jag? Kanske det inte var, men ändå. Jag ska nog försöka lära mig dom där jäkla ackorden nu. Eller så ska jag plugga. Nej juste! JAG HAR INGET ATT PLUGGA! Skönt. Ha det bra♥


Massa pussar och gosiga kramar / Em
I see a good sign, even when it rains


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är ju bara för att jag är världens roooligaste lärare. ;)

2011-03-16 @ 21:59:52
URL: http://vaknamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0