JAG UPPMANAR ER!

Hej! Jag vet att ni mina kära♥ läsare är några stycken och jag uppmanar er till att svara på dom här frågorna om mig! Skulle väl vara roligt att se vem som faktiskt vet mest? Dom flesta frågorna finns nog svaret på i bloggen, men inte alla, några är ju upp till er att besvara själva :-) Vore jättekul om ni kunde svara på dom!

1. Hur hittade du min blogg?
2. Hur gammal är jag?
3. Vad har jag för hårfärg?
4. Vem är min/mina idol(er)?
5. Vad är mina favoritsysselsättningar?
6. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på?
7. Är jag blyg eller framåt?
8. Vem är min absolut största förebild?
9. Har jag några speciella talanger?
10. Vilka TRE ord beskriver mig bäst?
11. Något annat du vill säga mig?


Pussar och kramar / Em

Aint no mountain high enough!


Kommentarer
Postat av: Anina

. Hur hittade du min blogg? du messade mig :D

2. Hur gammal är jag? du är femton

3. Vad har jag för hårfärg? Röd just nu :D

4. Vem är min/mina idol(er)? Malena Ernman, Malena enrman, Linda Pitchard, Malena Ernman och Malena ernman

5. Vad är mina favoritsysselsättningar? sjunga, lyssna, titta, avguda malena, spela piano, vara med mig, äta<3

6. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? opera (A)

7. Är jag blyg eller framåt? Beror lite på

8. Vem är min absolut största förebild? Malena Ernman

9. Har jag några speciella talanger? Du kan soela piano óch sjunga :D

10. Vilka TRE ord beskriver mig bäst? Du, min, bästis

11. Något annat du vill säga mig? Ja... älskar dig.

läs mig blogg (A)

2011-03-19 @ 23:48:39
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0