Just when I thought that all was gone...

Ååååhhh neeeeeej!!!!!!!!!!!!!! För tre dagar sen hade jag tydligen massor med läsare! Och nu har jag inte haft tid! SURT!
Så, vad har hänt? Inget. Jag har varit hemma Mån och Ons. Tisdag var jag i skolan men det var ingen bra idé för jag var helt slutkörd när jag kom hem. Idag var jag i skolan! Ganska skönt faktiskt. Känns som att man missar så mycket när man är borta. Även om jag typ är sjuk en vecka om året...!
Det har helt seriöst inte hänt något speciellt alls these last days. Idag hade vi en låååång dag. Jag har ätit glass idag också. Så jäkla fint väder!
Och vet ni vad jag läste nyss?!?!!??!?!?! Att LINDA PRITCHARD ska signera här i närheten på Söndag! Det är i en stad ca 8 mil härifrån.. Inte sååå jäkla långt?? Det är det ju fan FETT värt! Billigare än att köpa biljetter till Diggiloo, kostar ju fan flera hundra... Jag måste övertala någon att följa med! Om jag så ska bli tvungen att muta dom.

JAG KAN BARA INTE MISSA!!!!!!!!??????

Så, nu fick jag det sagt också. Nu lyssnar jag på Glorious. Jag måste få med mig någon att åka och titta på Miss Pritchard. Det är bara så. Och vet ni en till sak!? När jag var på Coop idag så såg jag en tidning, och på framsidan var Miss P på framsidan!! Det var en intervju med henne. Jag köpte den. Hade jag något val? Näe.

Nuuuu ni. Nu ska jag lyssna vidare på Alive. Skivan alltså. Grym. Outstanding. Världsklass. Amazing.

 

Puss / EmmisSomÄrTrött

One day without you is more than I can take.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0