Leaving it behind

Åh, Gud så smart. Jag köpte två boxar ↓ på Ikea att förvara alla mina skivor i. Jag gillar inte nedladdning och laddar därför inte ner musik, utan köper en skiva om jag så vill ha den. Bra huh?

Sen har jag en låda till med massa gammal musik, som är kanske 5-6-7 år gamla.

Här är min bästa skiva just nu! Den senaste i samlingen. Linda Pritchard - Alive. Ett musikaliskt mästerverk! Lindas kille Oscar Görres har varit med och skrivit alla låtar. Han är The man. Snygg är han också. Som faasen! Lyllos Pritchard!
 
Åh den här! Jag såg den här ramen och min hand vart en magnet mot den. Den passar så bra i mitt rum! Väldigt fint foto också, måste jag säga. Min Anina♥ Om du läser: Jag saknar dig!


Kolla in den här snyggingen! Emmis 3 år. Ser lite nyvaken ut, eller? Kolla in skorna! Adidas! Och klänningen, Gud så söt.

Här är hon inte riktigt lika söt ;-) Emmis snart 16! Mina nya solglajjor, by the way.

Puss / Emmis
Erase and rewind, starting a new page in my life.


Kommentarer
Postat av: Anina

OMG SKICKA DEN BILDEN

2011-03-28 @ 22:23:27
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0