Morning!

Goder morgon i stugorna! (Och lägenheterna, och villorna, och radhusen, wherever you are)
Idag står packning på the schedule.  Imorgon ska jag faktiskt till Kolmården med min familj! Haha, Kolmården in my♥
Just exakt i denna sekund har jag just sminkat mig och borstat tänderna och tagit på mig kläder. Jag lyssnar på musik. Kan ni gissa på vad?

Japp, ALIVE! Liveversionen är sååå grym. Jag säger det igen. GRYM!!!

________________________________________________________________________________

Nej, nu måste jag kila, jag ska iväg och fixa mina naglar!

Puss / Em

Something came alive, just when I thought that all was gone...


Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Grym låt!!

Allt bra med dig annars då? :)

2011-03-03 @ 17:37:59
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: LadyUmbrella

SV: Vad härligt!

Med mig är det prima :)



Vad gör du då? ^^

2011-03-03 @ 18:07:02
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0