pysseltjejjen

Har jag slutat att inleda mina inlägg med en hälsningsfras? Förlåt, isåfall. Väldigt oangenämt gjort av mig.
Helgen har varit stilla. Igår gick Askungen från The Met i New York på teve! Jag tittade. Den hamnar i listan över mina bästa. Den var grym! Grym musik. Musiken från Askungen är min favorit. Rossini♥
Imorgon är det måndag. Jag har en typisk söndags-ångest idag. Men snoret i min näsa forsar ut och jag nyser konstant, och som grädden på moset så svider min hals. Jag tror jag blir sjuk! Vem ska jag skylla (TACKA) på? Hmm, har jag kramats med någon sjukling? Vettefan. Kanske. Nu måste jag verkligen fixa nässpray innan jag dör.

OCH VET NI VAD JAG GJORDE IGÅR??????? VILL NI VETA??????? JA DET VILL NI!!!! Jag köpte ääääntligen Pritchards skiva!!!!! SÅ JÄVLA GRYYYYM! Har lyssnat på den på repeat i ett och ett halvt dygn nu. Jag kan låtordningen redan. Börjar sjunga på nästa låt innan låten som går är slut. Beroende? Nötig? Nörd? Ja, musikberoende, musiknötig, och musiknörd, and I like it!♥



Puss och godnatt. 
/ SnorungeEmma

I know I'll be stronger someday, get myself together someway. Cause in time, I know I'll be fine..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0