KONSERT!

Hej hej hallå!♥ Jag har inte haft tid alls att skriva här förstår ni. Jag har varit upptagen helt enkelt :-) Igår så hade jag utvecklingsamtal och det gick bra. Idrott och så vanliga random lektioner. Jag hade muntligt föredrag om Jämställdhet också! Shit, så jävla nervös jag var alltså. Men det gick nog rätt bra.
Idag har jag städat. Städat, städat och städat. Mitt rum var väldigt stökigt. Imorgon är det konsert! Jag är så jävla nervös. 18.30 i Aulan. Wish me luck :-) Nu ska jag fortsätta städa.

Puss / Emmis
She is strong because she know what it is like being weak. She keeps a guard up because she know what it is like to cry herself to sleep.


Och! Jag saknar min bästa vän så mycket :-(


Kommentarer
Postat av: CarinStolpe

Åh va kul med konsert i Aulan. Kanske kommer och kikar :)

2011-03-22 @ 19:46:24
URL: http://cariiin.blogg.se/
Postat av: Anina

ÅH JAG SAKNAR DIG ! <3

2011-03-24 @ 17:49:33
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0