Åh!

Åh. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi har haft 2 föreställningar idag. Och det har gått hur bra som helst!!!! Jag är så glad! Alla var så himla duktiga och gav verkligen 110% nu på kvällsföreställning! Jag är som sagt så jäkla glad! Innan jag skulle ut och göra min första scen så satt jag i kulissen och fick verkligen hålla igen för att inte kissa på mig. Men det gick ju så bra! Jag är så stolt över mig själv och alla dom andra! Alla som stod på scen, musikgänget, "ljudkillen" (kallar han för ljudkillen, fast han heter Nicklas.) och Matilda och ALLIHOPA jag inte nämnt, ÅH va ni är bra!♥ PUSS till er.


Nu ska jag sova. Snart. Just nu är jag i extas så nu kan jag inte sova Imorgon har vi lite sovmorgon och ska ha två föreställningar.. Sen är det slut! Det känns lite vemodigt. Jag lärde mig ordet vemodig av min vän Eirin idag.

Puss och kram och massor massor med kärlek / Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0