ahhh juste

Just det. Min 10 dagars lista  Dag 2: Vad vill jag göra i framtiden?

Jag har ganska klart för mig vad jag vill göra i framtiden. Sen hur det blir det återstår ju att se. Men är det något jag är bra på så är det att göra handling av ord.
Jag vill först och främst arbeta med musik. Jag vill få göra det jag älskar, sjunga och dansa, och synas och höras och jag vill att folk ska veta vem jag är. En sån här som alla allmänt vet vem det är. Trots det, så vill jag ändå vara ödmjuk och down to earth, och inte bli en diva. Kära vänner, händer det, så stoppa mig! Jag vill inte bli en diva  Jag vill att folk ska kunna se upp till mig och se mig som en förebild, precis som jag har egna förebilder som jag ser upp till.
Hinna med att jobba på Kungliga Operan och flytta in i en fin lägenhet mitt i stan i mitt älskade Stockholm. Det är ett som är säkert, jag ska bo i Stockholm om några år. Så är det bara  Jag vill resa. Jag vill se världen.
Jag ska också bevisa att jag kan om jag vill. Det är så många som inte tror på mig, och som bara skrattar när jag pratar om mina drömmar och vad jag ska göra "när jag blir stor". Jag vet att jag kan, och när tiden är inne så kommer jag att bevisa det.

Ett inlägg bara om mig men det var ju så det skulle vara  Nu ska jag packa för jag far till Mormor och Morfar idag. Vi hörs senare ♥


Förebild.

Puss och kram och massa kärlek / Emma



Kommentarer
Postat av: Marina

Hoppas att du tyckte att föreläsningen av Mietek Grocher var bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0