baby you'll be famous

Imorgon ska spenderas vid campingen tillsammans med niorna. Ärligt så har jag inte en aning om vad vi ska göra. Vi blir nämligen inte informerade om nånting numera. Men det blir säkert kul! Jag har varit iväg och handlat lite idag. Alldeles ensam. Det var rätt skönt  Ett par armband, väääärldens coolaste solglasögon!!!!!, en tröja och en kjol. Jag hade en lånad kjol på musikalen som jag mer eller mindre blev förälskad i och hittade en liknande idag och kände att jag drogs till den. Den tvingade mig att köpa den!

Nu ska jag kika på Scrubs och sen ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska hinna duscha innan jag åker till campingen.

Glöm inte att kramas! ♥

Puss / Emma-som-numera-är-16-år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0