can't hold back, must be free

Goddagens. Vilket himla väder...!!! Shiet. Regnet och haglet vräkte bokstavligen ner när jag hade matte.
Jag satt i ett öppet fönster och tittade ut och tänkte på livet. På vilka jag kan lita på, vilka jag uppskattar och vilka jag skulle vilja tacka för så mycket. Ni som är i min närhet, ni som alltid finns där, tack
Lika slapp dag idag som alla andra dagar nuförtiden. Vi har testat hur starka våra nypor är, jag är skitsvag.
_____________________________________________________________________________________________

Imorgon är det onsdag. Vilket betyder jättelång håltimme.. Så jävla segt! Imorgon har jag hål mellan typ 10.00-12.15. HUR SEGT!? Jättesegt...! Dom andra åker hem på den dryga håltimmen (som varar över lunchen) men det kan ju inte jag som bor i en annan stad, liksom. Skittråkigt. Får väl se om nån mänska behagar äta tillsammans med mig.

Musikal imorgon också. På eftermiddagen. Känns lite stressigt. Men vi ska nog hinna. Premiär nästa torsdag.

P o K / Emma
Walking in an empty circle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0