dagbok

I början av 2009 började jag att skriva dagbok, jag skrev under hela 2009 och halva 2010. Nästan varje dag. Jag hittade just dagboken! Exakt såhär har jag skrivit, med datum och tid och grejer. Citerar:

"20/5-09      Kl. 23.52
Onsdag

Tjenare dagboken! Emma här.
Good news! jag ska börja på sång. NICE!!
Idag har jag vart i skolan = bajsigt. Vi är lediga på torsdag och fredag. Då ska jag inte göra något speciellt.
Snackat med Anina typ sammalagt 2 tim o 20 min? saknar min bby! Dom kmr kanske förbi här när de åker hem från deras morfar på söndag!! HOPPAS. På fredag ska jag till doktorn. Nu = slagga
Over and out / Eand"
_________________________________________________________________________________________

"14 juli-09
Dear Dagbok! Idag é Malena med på tv, Victoria dagen. Det ska jag se! Malena är min idol<3
Max och jag har badat i poolen idag. Fast jag badade bara benen för jag har...
Anina ringde nyss videosamtal till mig. I 8.26 minuter o det blir rätt så dyrt för henne det. Vi har fått nya grannar här. Nu sitter jag i hammoken.

Bye bajs
Emma"

_________________________________________________________________________________________

"4 januari 2009      Kl. 14.00 typ..
Hej...
 
Idag ska pappa och dom åka och äta hos Jenny och Peter men jag ville inte följa med för då kan jag inte vara med Anina som är här. Nu slår jag på datorn för att jag ska spela My new room 2. DET ÄGER
Anina Heikki och jag ska äta Pasta carbonara som Heikki ska göra. Mums.
Anina och jag har gjort en sång som Anina sjunger "Svampbob fyrkant" helatiden och jag spelar gura. PUSS SKRIVER IKVÄLL."




SJÄLVKLART, så står det inte bara vad jag gör om dagarna i den här stackars boken. Allt jag tänkte och kände står här. Det står om vem jag då trodde var mitt livs kärlek, vem jag hatade mest i hela världen och en massa annat.

Kärlek / Emmis
Promise I'll be kind, but I wont stop until you are mine


Kommentarer
Postat av: Anina

HAHAHAHAHHA OMG

2011-05-21 @ 17:35:23
URL: http://ffunkys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0