dress

Bonsoir Amis! Skolan idag var helt okej. Var galet trött (trots att jag somnade runt 4 igår eftermiddag och sov tills imorse runt 7). Har lagt upp massa Frankrikebilder på fejjan nu också. Lägger upp några här




Ser gräslig ut på den här bilden men det bjuder jag på!

Här med..


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Den sista bilden är Garner-operan! Alltså L'opera national de Paris! Underbart att få se den♥ Såå vackert operahus! Lika vackert som Kungliga Operan♥ 

Frankrike var skitkul som sagt. Idag har jag fått en kallelse till förkunskapstest på Estetiska - Dans, men funderar på att skita i det och ta bort Dans från min ansökning. Jag har nästan gått ner i spagat idag också. Inte alls långt kvar nu. Yeeehooow! Snart sååååååååååååååååååååååååååå.
IMORGON får jag antagligen min klänning!!!!!!!!!

Nu orkar jag inte skriva mera. Hörs ♥

Puss / Emms
Can you keep a secret, I'm in love with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0