En dag i musikalens tecken

Idag har jag (och min musikalgrupp) repat inför musikalen! Hela dagen. Spelat, sjungit, spelat teater, ja rubbet! Musikalen kommer säkert bli skitbra. Jag har en lite.. svårt att beskriva.. konstig roll. Hon gör väldigt konstiga saker och är väldigt konstig. Antar att det passar mig rätt bra. Haha enligt Matilda: "Du är ju dum i huvudet" -  Beskrivning av min karaktär Britta. BRITTA är dum i huvudet alltså.

Det har varit ganska kul faktiskt, fast jag är helt slut. Sååå trött. Skulle kunna somna stående.♥

MEN NEJ! Här ska inte sovas. Då sover jag ju inte ikväll 

Här ska... pluggas kanske. Fast jag har inget plugg. Ett prov kvar som handlar om Andra värdskriget men det... 

TILL NÅGOT HELT ANNAT

Jag vill att det ska bli sommarlov så jag får jobba och tjäna pengar! Jaaaaaaa, men jag vill inte att det ska bli sommar på ett sätt. Jag slutar nian och kommer aldrig återvända till Centralskolan. Ja, det ska bli skitskönt och slippa vissa och slippa liksom själva skabbskolan. MEN! Det finns så många jag inte kommer träffa, som jag träffar varje dag nuförtiden, som jag kommer sakna jättemycket :-( Jag vill inte ens tänka på det egentligen. Usch mår dåligt av tanken. Ska återgå till livet nu.


Puss / Emmis
If I could control my feelins, I sure would


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0