Goddagens i solen! Iallafall här på landet. Solen skiner förfullt och jag och min lillebroder har haft vattenpistolkrig. Mitt nya linne från Paris blev förstört. Det vart bleka fläckar på det. Måste ha varit nå jävla skit i Freddies jävla vattenpistoljävel. Så jävla förbannad är jag. Blekning går liksom inte bort. Förjävligt!!! 

Just nu lyssnar jag på Lady Gagas nya Judas. Gillar den faktiskt. Fast måste hålla med Miss Pritchard att videon är mer eller mindre gräslig.



Lady Gaga är väldigt konstig. Fast cool. Hon gör bra låtar  

Annars så har jag blivit kär i Alive på nytt.


Och förresten så är jag galet förälskad i Pritchards klänning här också. Såååååå fin!! ↑



Ååååååååh underbart ♥ ↓



Puss / Emmis
One heart askin, give me love
One soul prayin, give me love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0