~♥~

Goddagens. Kom precis hem från skolan. Imorse var jag i Västerås och gjorde förkunskapstestet i musik. Det gick väl rätt bra tror jag. Går som det går liksom  Käkade på Donken och sen åkte jag till skolan. Jag ville inte missa musikalrepet eftersom jag ska tillbaka till Västerås och göra förkunskapstest i dans imorgon igen. Då missar jag morgondagens rep.. Jävla skit. Ska dansa klockan 2 och sen efter det är det intervju och musikalrepet slutar 5.. Nääää, hinner inte tillbaka. Skit. Känner verkligen att jag behöver den tiden. Men men, får hoppas att vi kör hela dagen onsdag för på torsdag smäller det. Tycker att det ska bli lite tråkigt att det är över. Men snart slutar vi. Skönt, men samtidigt ångest.

Kärlek / Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0