fyfan vad bra

JAAAA!!! Fina vackra skönsjungande svenska kören VANN hela tjottaballongen! FYFAN VAD BRA!!!! Jag är i extaaaaas! Jag kan inte sätta mig ner! Aaaaah! Jag röstade på Azerbaijan. Svensk koreograf, svensk kostym, svenska körare, svensk låtskrivare och sen lite Azerbaijanska influenser. (Så tror jag det var iallafall?)
Men FAN VAD UNDERBART!!! Jag dör. Jessica och Vera är grymma. Grymmast. Adrenalinet tar över. Jag kommer aldrig somna. Vi hörs imorgon! NU SKA JAG FIIIIIRA. Med lite Sodastream Pärondricka.

PUSS PUSS PUSS OCH MASSOR MED KÄRLEK / GALEN SCHLAGERRÅTTA♥

Kommentarer
Postat av: Mika

VERA & JESSICA <33333333333333333333333333333

2011-05-15 @ 01:13:10
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0