helg

Det är heeeeeeeeeeeeelg! Jag älskar helg. Det är typ en månad kvar av nian och sen slipper jag skiten! Såååå skönt att jag dör. Det är typ några få saker jag kommer sakna. Vissa personer, några lärare, typ. Annars ska det bli förjävla skönt att börja i Västerås. Jag fattar inte att jag kom in där jag hoppades. Preliminärt iallafall. Snart ska jag iväg och göra förkunskapstest på musik och dans. Lite nervis inför dansen men de ska nog gå bra. Tror inte ens att jag kommer in på dans, men tydligen så ska man komma dit ändå.

Dagen har vart ganska slapp. Några tråkiga lektioner, men whatever, fredag är alltid fredag och så kommer det alltid att vara. Inte många fredagar kvar på Centralskolan nu!  

Nu ska jag gå upp på mitt rum och sätta på musik och vara förbannad på min jävla irriterande lillebror.

Puss / Emmis

Is there anything I can do for you, babe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0